Wednesday 9 May 2012

Aduh,sakit kepala !

Bismillahiramanirahim,
Assalamualaikum w.b.t

Sejak kebelakangan ni semua orang prasan muka aku selalu muram.Come on...jangan salah faham la,bukan sebab tension nak exam.Bab exam x dak hal punya.Cuma perlu studi dan jawab..haha..Dan bukan sebab ada perselisihan faham dengan kawan2 ka apa ka..ok ? The truth is ,aku diserang penyakit migrain atau tension headache baru2 ni .sbenarnya doktor tu cakap baru suspect atau disyaki migrain bab melalui kesakitan yang aku alami adalah sama dengan penyakit tu.kemudian doktor tu cakap lagi,kalau lepas ni masih rasa sakit kepala lebih dari 4 jam memang x syak lagi,migrain la tu .doktor tu ada bagi ubat,tapi x makan pon.x suka la makan ubat.hehe.pastu exam paper english ada teks tentang migrain plak dah.perli ka pa ha !? cam tau2 ja dengan isu semasa yg aku alami sekarang.benda yg ditulis dalam tu memang tepat sekali.orang yg pernah rasa ja tau betapa sakitnya tak terkata.ia melibatkan sebelah kepala saja.macam aku slalu jadi sebelah kanan.mengikut kajian aku,ia lebih sakit bila ada kesan cahaya dan bunyi yang dipanggil fotofobia dan fonofobia di kawasan berhampiran aku..cewwaah..satu lagi yang membuatkan aku risau ialah penyakit ni selalunya pada orang dewasa tapi macam mana aku boleh tersesat plak ? Erm..lepas ni aku nak ketepikan pasal migrain ni,kalau aku rasa sakit x payah p sekolah kan,menyusahkan je.aku pon x mau bermasam muka dah lepas ni.serius aku cakap asal aku rasa sakit je mesti fikir pasal mati.bukan tu je,aku slalu risau ada ka orang yg mengambil berat tentang aku kalau aku sakit teruk.sekaramg ni aku dah jarang bermuka buku,tapi aku selalu guna twitter untuk luahkan perasaan bab x ramai yg tau twitter aku.Lastly,please forgive me kalau aku ada tersinggung perasaan korang sume selama ni.


w'salam.

No comments:

Post a Comment